och jag bestämmer mig för att skaffa en verklig vardag...

Jag fördriver mina dagar så gott det går.
Jobb och träning står på schemat nästan varje dag.
Allt för att hålla mig sysselsatt så länge under dagen som möjligt.
Det fungerar hyffsat bra... soo far.

(Inte för att träningen ger några direkta resultat :/
men men, det kan ju bli värre!)


Jag ska iallafall återgå till en vardag som inte endast består utav dagdrömmar och flygande fjärilar.
Jag kom ingen vart på den vägen.
Detta avslutade jag fint genom att gå i skogen och sjunga högt, fast endast för mig själv <3

Valborg är helt plötsligt hyffsat planerat och det ser ut som om det blir Chalmers Valborgsfest!
Om jag nu inte får för mig att åka till Uppsala, (vilket egentligen hade varit perfekt) men jag jobbar på dagen och får tillbringa större delen av valborgsfirandet på tåget isåfall. Jag får nog stanna i Göteborg.
Det blir super!

Just som jag sitter här och funderar över att sova, så börjar grannen över mig borra!
Detta gör mig galen!
För sedan vi flyttade in här så har jag ett antal söndagar väckts utav just detta borrandet, vem tycker att det att lämpligt att borra klockan 10 på en söndag.
Inte vi i denna lägenheten iallafall.
Kanske ska vara tacksam över att de bestämmt sig för att klockan 22:30 på en vardag kändes mer rätt

:D




in my headphones

******************************
So I look in your direction
But you pay me no attention, do you?
I know you don't listen to me
'Cause you say you see straight through me, don't you?

But on and on
From the moment I wake, to the moment I sleep
I'll be there by your side, just you try and stop me
I'll be waitin' in line, just to see if you care


Don't you shiver

So you know how much I need you
But you never even see me, do you?
And is this my final chance of getting you?

********************************************

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0