Söndag, Tisdag, Onsdag

Har haft några riktigt fina dagar.
Jag vet inte om det är solen men allt känns så fint och lätt!

I söndags satt jag och Lilli på balkongen och solade i två timmar och solen bara brände mot min kalla vinterhud!
Efter att vi lyssnat på musik ett tag tyckte jag att det ändå var något som saknades
tänkte efter i någon minut tills vi båda insåg vad som saknades.....ett glas vin!
Sedan blev kvällen bara vacker.
Jag och Johanna hade fin qualitytime <3
Åt på pizzahut för att sedan promenera (läs:skutta) till Kajskjul 8 för att se en föreställning med Mia Skäringer!
Hon var så bra och allt var komiskt och igenkännande med en allvarlig underton.
Helt klart 4 / 5 från mig!

**********************************************************************************


Efter att ha jobbat och sovit bort min måndag så kom en fin Tisdag.
En fin dag på jobbet och sedan in till stan för att träffa Sofie (och Elin en snabbis)
Strosa runt i solen ner till operan och sitta på kajen med en chailatte och prata om allt mellan himel och jord.
Precis vad jag behövde en dag som denna.
Sofie kom med idén att ta älvsnabben och åka runt i solen.
En avslappnande tur som fick Sofie till ännu en bra idé :D
En öl på Klippan!!!
Jajjemensan tänkte jag och dit åkte vi.
Jag kände mig så glad att jag inte kunde sluta le.
Alla Solens strålar for rakt igenom mig som fjärilar i magen!
För att avsluta dagen så bra som möjligt så promenerade jag genom stan hem med Sandra i luren som gott sällskap!

**************************************************************************************

Onsdagar är min utflyktsdag på jobbet.
Idag hade jag en jättemysig dag med de fem barnen jag hade med mig!
Alla var så glad och nöjda!

Eftermiddagen blev till en lång promenad genom Änggårdsbergen med Julia.
Egentligen tänkte vi träna pass, men det kändes så tråkigt att stänga in sig i en mörk sal när det är strålande sol ute, så NEJ, promenad fick det bli!
Nu sitter jag hemma, dock ensam har ätit middag för första gången på 3 veckor och det känns riktigt bra!
Nu ska det bli skärpning!
:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0