värdefullt

Helt slut efter en dag på jobbet, helt ostrukturerat.
sätter mig på balkongen för att läsa en bok......
Men somnar och vaknar inte till förän det blåser alldeles för kallt och jag känner mig som en isbit.
går in för att smälta ner mig till ingenting under täcket.
Ja, det är just en sådan där dag då man inte orkar förmå sig någonting.

Då kommer Lilli inrusandes i någonslags irriterad frustration över sin tenta!
Säger till mig att " Visst vore det fint med en öl i vårsolen på en uteservering, och bara sitta och vara sådär söta som bara vi kan."
Jag ler men orkar inte riktigt ta mig upp ändå.
Men efter tanken av att sitta ute bland folk med trevlig sällskap, känns det som att det faktiskt skulle göra eftermiddagen bättre, trots trötthet!

Och genast när jag kommer ut känns allt lättare!
Tänk att jag har så fina vänner.
Som bara genom sin närvaro och goda idéer kan få mig sväva.
<3

Vi tog en öl för att sedan köpa en pizza och ta med upp till skansenkronan och kolla ut över våran (konstaterat) lilla stad!
Vi spånade lite i våra ideér om kommande år och jag tror vi bestämmt oss.....nästan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0