Flyttstädning.........

Gaaah!
Jag tror jag håller på att bli galen!
Igår gick jag upp kl 10 varpå jag började städa kl 11.
Mitt rum var färdigt vid 14:30.
Men då hade jag fortfarande krafter kvar...så efter en snabb lunch/ frukost så tog jag mig an badrummet.
Där finns många snuskiga detaljer som jag inte tänker gå in på, men fy va mycket skit det gömmer sig överallt!
När klockan var 10 eller kanske närmare 11 så var jag inte klar med badrummet än, men Johanna skulle hem så jag åkte med  henne.

Efter en förvånansvärt bra natts sömn så var jag laddad att fortsätta ( märkligt nog på mycket bra humör).
Så uppe klockan 10 och efter frukost blev det tillbaka till lägenheten.
Men efter en hel dags skrubbande och ont i händerna är jag ruskigt trött, helt slut!
Klockan 8 hämtade Martin mig för att hjälpa mig få hem det sista.
(tack min ängel)
Alltså har jag städat 18 timmar sammanlagt och vi är inte ens klara!
Nu orkar jag inte mer.






I högtalarna: Feathers and down


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0