Another week

Nu är det gått ännu en vecka, och den har varit sådär alldeles lagom.

Sista veckan av jobb.
Brännö med Sofie, mycket vin och musik.
Vi lyssnade på Annie Hall waaay to much!
Vi fick springa till båten som vi ändå missade.
Det gav oss tid till att dricka upp det sista vinet. <3

Inflyttningsfest för Hakim har vi också haft.
Vi var runt 20 pers och det var roligt!
En salig blandning av folk vill jag säga.
Amanda fällde den fina kommentaren efteråt:
"Alla var så jävla fulla, jag var nog nyktrast och då hade jag hällt i mig en flaska jäger"
Det var en rolig kväll.
Fast  för mig slutade den kanske inte som den borde.
Men det gör inget det gav mig både det dåliga och det bra
Och för en gång skull så tror jag att det som kändes dåligt egentligen var en bra sak att få gjort.
och blablabla, nu  blev det oförsåligt, även för mig!

Midsommar har precis passerat.
Också alldeles lagom, med alldeles lagom mycket folk och lagom mycket jordgubbar!
Vi var på Tjörn i Amandas stuga.
Spelade Kubb, drack cider,promenerade i bergen, drack cider, grillade, drack vin, spelade brännboll, drack vin,
osv.
Det var roligt, tack Amanda och Emil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0