10.03.24

Jag tänkte försöka summera min tillvaro i korthet!

Jobbar nu varje dag, vilket jag trivs med väldigt bra då tiden bara flyter iväg och jag inte behöver tänka mycket på hur jag ska spendera den.
Efter jobbet blir det oftast träning, med eller utan vänner!
Har äntligen kommit igång igen!
På helgerna blir (om man kan säga för mycket) festande. Jag är den senaste månaden varit ute 3 ggr i veckan.
Jag borde ta mig i kragen, men nu gör min plånbok det åt mig istället.
Jobbigt!
Men oftast väldigt roligt iallafall, men jag funderar ibland på om det är för att fly från tillvaron.
I lördags firade vi finaste Sandra, som på söndagen fyllde 24 år.
Vi åt tapas, förfestade med roliga spel hemma hos Ted och Sandra för att sedan åka in ett stort gäng till stan!
Valand blev det denna afton.
En väldigt rolig och lyckad kväll <3

Annars är jag lagom förvirrad i allmänhet.
(skulle kunna referera till inlägget 10.01.20)
Om jag bara kunna samla ihop mina tankar.
Och slänga bort dom jag inte behöver mera.


Men våren är snart här och göteborgs gator  fylls snart med uteservernigar :D
Det är ett bra vårtecken tycker jag!
Då ska vi sitta ute i solen och bara vara, det lovar jag!!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0