10.03.25

Med dunjackan på  och hälsduken virad runt halsen så blir det helt plötsligt varmt!
15 grader och sol!
Angelica var dåligt exempel och tog av sig jackan på skolgården även fast barnen inte fick!
Vår

Gick hem utan jacka
trallaade sådär som bara jag kan!
Hem - musik - tvätta - påskris - träna

Ja, eftersom påsken snart är här tänkte jag att jag skulle bege mig ut i skogen och fixa påskris!
Och påskris blev det!



Sedan bar det iväg till gymmet.
Afro Power Dance
Roligt och utmattande!
Jag är mycket nöjd!


Nu är det väl tänkt att jag ska sova för att vila upp mig inför morgondagens arbete och fest!
Imorgon ska jag agera trädgårdsmästare och låtsas att jag har gröna fingrar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0